Cumartesi

"Hocam" İstanbul - Kocaeli Turnesi

17/4/2009 ·

Walla istanbula kadar gittik Hocam'lılarla görüşmek koklaşmak kaynaşmak için. İstanbulda sağolsun Sinem, Nihan, Cihan ve Göksenin yalnız bırakmadılar pazar günü için verdiğim Taksim randevusunda... gezdik tozduk eğlendik... cevaplar kitabına soru sorduk, dalga geçtik vs vs... akşam olurken dağıldık yavaştan...
Ertesi gün kalktım ben teee Perpa'ya gittim Bilal(Şahin)in yanına... Kankamın grafik tasarım ve baskı ajansında muhabbete devam ederken diğer yandan 3G ile hocam.com'u yalnız bırakmadım Cevahir ile günü tamamlarken yorgunluk ve mutluluk tere karışmış alnımdan akıyodu zaten

Ertesi gün, daha önceden söz verdiğim için Kocaeli'ne gitmeye karar verdim. Suzan Bilken ve Mustafa Özken sağolsunlar beni çok iyi ağırladılar... Pizza sözümüz vardı o ayrı Elemanların okuluna gidip kapıda inatçı keçi olan bekçinin sayesinde 2 metre kadar girebilince bahçeye ancak bankta oturup resim çizmek düştü bana Akabinde cafe - sahil yapıpp evlerine yollandık... Size temin ederim inanılmaz matraktı Mustafanın evinde kalmak... Altına edene kadar gülüyosun zaten o derec =)) Bi de Erdi'miz var o da ayrı bi olay zaten

1 haftalık gezinin sonunda bu sabah da vardım Ankaraya... Mutluyum, huzurluyum ve yorgunum Tosbağa gibi yanında 2 Laptop + 3 bavul taşıyınca omuz falan kalmadı zaten işin komiği fotoğraf çekilmeyi unuttuk mustafa ve suzanla yav... neyse bi dahakine artık..