Perşembe

Dumandaki Ruh


Hayat her zaman oyun oynar
Nefesini içine çekmek gibidir aslında yaşamak
Hava almazsan ölürsün, bırakmazsan ölürsün
Dudaklarının arasından havaya karışırken ruhun
Düşünme fırsatı bulursun o bedenden çıkarken
Ben ne yaptım diye
Unutma;
Hayat yaptığın seçimlerdir
Onları yaşarsın, onları benimsersin, onlarla ölürsün
Hepsi senin elindedir
Ve zaman gösterir her şeyi...
Büyük konuşma demişler büyüklerimiz
Asla asla deme diye...
Ben aslalarımı yedim bugün de yiyeceğim gibi
Yapmayacağın şeyleri yaparsın, düşünmeyeceğin şeyleri düşünürsün
ve öyle bir an gelir ki
En yanlış olan şey doğru görünür gözlerine...,
Sen dediğimi yap yaptığımı yapma çocuk,
Ben aslalarımı yedim yiyorum yiyeceğim
Bir sigara dumanıdır musallat olacak dudaklarıma
Sonra ona karışacak ruhum alkol kokan dudaklarımın arasından
Ve unutma çocuk
Hayatın ne getireceği belli olmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder