Çarşamba

Ben Sadece "ARKADAŞ"ım

Ben sadece arkadaşım
Ne eksik ne de fazla
Bakarken o gözlere  sadece duygularını görürüm
Ellerini tutarım ama sadece tutarım
Okşayamam, öpemem o elleri
Saçlarında gezinen elim teselli içindir
Sana bakışlarım, gerçekten ailemden birine bakar gibidir
Ne art niyet vardır, ne de şehvet
Ben sadece arkadaşım
Elimden sadece bu gelir
Yanında sen olduğun için dururum
Masum bir sevgidir içimdeki
Ne bir tutku ateşi yakar yanağıma kondurduğun öpücük
Ne de içimi dağlar sarılman
Senin yanındayım, çünkü değerlisin
Seninleyim çünkü o yolda omuz omuza yürüyoruz
Seninle konuşuyorum çünkü kendime geliyorum çoğu kez
O garip sıkıcı dünyadan çıkıp
Koşarken mola verdiğim o anlardan biri gibi çünkü
Zindelik veriyor seninle muhatap olmak
Ben sadece  arkadaşım
İçimdeki öfke kendine zarar verdiğin için
Bile bile yaptığın yanlışları için
Kıskanırım ama değer verdiğim insan
Bazen değmeyen insnlara değer verdiği için
Çekerim seni kranlıktan, uzatırım elimi
Çünkü kıymetin büyüktür bende
Çünkü önemlisin sen kendin bu önemi vermesen de
Ben sadece arkadaşım
Ne bir eksik ne bir fazla
Öpemem dudaklarından tutkuyla
Düşünemem bile
Gözlerinin içine bakarken aşk sözcükleri fısıldayamam
Bazen, tek başına geceye dalarken sen
Yanındaki omuz olurum, ama sadece o kadar
Gecenin romantizmini sana bahşedemem
Çünkü,
Ben sadece arkadaşım
Ne bir eksik ne bir fazla...

1 yorum: